Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) oraz uchwały Rady Gminy Niwiska nr XLVI/301/10 z dnia 8 listopada 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Wójt Gminy Niwiska ogłasza konsultacje Programu współpracy Gminy Niwiska z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 r.
I. Podmioty uprawnione do udziału w konsultacjach:
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie gminy Niwiska.
II. Forma i termin prowadzenia konsultacji:
Konsultacje przeprowadzone zostaną w formie pisemnego zgłaszania uwag i opinii do Programu współpracy Gminy Niwiska z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 r.
Uwagi i opinie wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian należy składać w terminie od dnia 24 października 2024 r. do dnia 12 listopada 2024 r. na piśmie w sekretariacie Urzędu Gminy w Niwiskach lub przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: urzadgminy@.gmina.niwiska.pl lub k.kwaśnik@niwiska.pl.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Niwiskach, pok. nr 14, u Kazimierza Kwaśnika – Kierownika Referatu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Gminy w Niwiskach, tel.: 17 2270414, email: k.kwaśnik@niwiska.pl
Załączniki: